Najpopularniejsze wpisy

Licznik odwiedzin

DOŁĄCZ DO NAS


Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

wtorek, 31 grudnia 2013

"Moje Sandomierskie" - reaktywacja !!!

Po dłuższej, ponad rocznej przerwie w działalności bloga "Moje Sandomierskie" postanowiłem go reaktywować i wznowić jego działalność. Dziś po tej długiej przerwie trochę żałuję, że wogóle do niej doszło, ale mam nadzieję, że już niebawem strona nabierze rumieńców i znów stanie się jednym z najpopularniejszych sandomierskich portali.

Jednym z powodów, dla których postanowiłem reaktywować stronę jest fakt, iż mimo zaprzestania prowadzenia bloga, profil na Facebooku "Moje Sandomierskie", cały czas cieszył się i cieszy ogromną popularnością. Dostałem wiele maili z pytaniami i prośbami dotyczącymi wznowienia prowadzenia strony. Oczywiście szalę przeważyła tzw. potrzeba serca. Coraz bardziej odczuwam brak prowadzenia tej strony.

Przede mną duże wyzwanie i długa praca, aby znów wyprowadzić portal na prostą - mam jednak nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze, a największa nagrodą będzie stale rosnąca oglądalność portalu. 

Reaktywacja portalu to również pewne zmiany. Portal narazie będzie funkcjonował pod adresem www.mojesandomierskie.blogspot.com . Docelowo już niebawem strona będzie miała inny, oficjalny adres. 

Zmieni się również nieco profil portalu. Ze względu na to, że stosunkowo rzadko odwiedzam swoje rodzinne strony i nie jestem w stanie pisać o wszystkich aktualnych wydarzeniach i relacjach z nich, dużo miejsca na stronie poświęcę tekstom dotyczącym historii, kulturze i przyrodzie regionu. Będę starał się pisać dla was interesujące teksty o wydarzeniach, postaciach i miejscach, które są bardzo mało lub wogóle nieznane. Ale spokojnie, w miarę możliwości i dostępu do informacji będę informował was o wszystkich co aktualnie będzie się działo w regionie. 

Ja pracuję nad kilkoma nowymi tekstami, które już za kilka dni ukażą się na stronie. Równolegle pracuję również nad zmianą szaty graficznej strony. Mam nadzieję, że cała metamorfoza wyjdzie portalowi tylko na dobre. 

ps. jeśli wiecie i ciekawych wydarzeniach, jeśli macie namiary na ciekawe miejsca czy osoby - piszcie: moje.sandomierskie@gmail.com.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję że blog będzie dalej się rozwijał bo bardzo wiele ciekawych rzeczy można sie na nim dowiedzieć

Anonimowy pisze...

Bardzo mądra decyzja. Powodzenia!