Najpopularniejsze wpisy

Licznik odwiedzin

DOŁĄCZ DO NAS


Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

sobota, 9 czerwca 2012

"Ojciec Mateusz" inspiracją pracy magisterskiej

Kilka dni temu za pośrednictwem mojego profilu na Facebooku, skontaktowała się ze mną studentka. Niby nic nadzwyczajnego, ale jednak ... Owa studenta pisze prace magisterką nt. wpływu turystyki filmowej na promocję i rynek turystyczny miasta Sandomierz. Temat wydaje się być ciekawy, a przede wszystkim nowatorski - czegoś takiego jeszcze nie było. Jednym z elementów pracy magisterskiej jest krótka ankieta, którą każdy z Was może wypełnić przez internet - wystarczy kliknąć TUTAJ. Jestem bardzo ciekaw wyników ankiety a przede wszystkim całej pracy magisterskiej - mam już obiecane, że po lipcowej obronie zostanie mi ona udostępniona do lektury. Czekam z niecierpliwością. 



Niektórzy zapewne będą się zastanawiać czy rzeczywiście film i kino ma jakiś wpływ na promocję i popularyzację Sandomierza. Warto pamiętać, że poza serialem "Ojciec Mateusz", który w znaczny sposób przyczynił się do popularyzacji miasta, mamy również w naszym mieście odbywający się na przełomie kwietnia i maja Festiwal Filmów Niezwykłych, który coraz stabilniej zapisuje się na krajowej mapie festiwali filmowych.Mało tego - na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat w Sandomierzu nakręcono kilka  filmów w tym m.in "Zygfryd" z Gustawem Holoubkiem w roli głównej. 

Sandomierz ma potencjał i uważam, że ma bardzo duże i realne szanse, aby stać się jedną z "małych stolic" polskiego kina. Droga do tego jeszcze długa, ale nie ślepa. 

Zachęcam jeszcze raz do wsparcia magistrantki i wypełnienia krótkiej ankiety - TUTAJ


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Przykro mi, ale nie jest owa studentka pierwszą osobą piszącą na taki temat. Rok temu obroniłam pracę licencjacka pt.: Wpływ serialu 'Ojciec Mateusz' na zmianę wizerunku Sandomierza, na seminarium ekonomia, na europeistyce w Lublinie. Jeśli byłby ktoś zainteresowany, mogę udostępnić ją Wam i miastu. Praca oparta jest badaniami, przeprowadzanymi na mieszkańcach i turystach. Pozdrawiam! Ola

Anonimowy pisze...

oto kontakt do mnie: olaa89@poczta.onet.pl

PK pisze...

dzięki za info, ja bardzo chętnie zapoznam się z tą pracą. Jeśli możesz to podeślij ją na adres: moje.sandomierskie@gmail.com . Z ogromną przyjemnością ją przeczytam. Myślę, że powinnaś również skontaktować się z władzami miasta i im również zaprezentować swoją pracę.