Najpopularniejsze wpisy

Licznik odwiedzin

DOŁĄCZ DO NAS


Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

czwartek, 28 kwietnia 2011

Ile jest ulic Sandomierskich w Polsce?

Kilka dni temu z czystej ciekawości "zapytałem google'a" o ulice Sandomierskie w Polsce. W ciągu zaledwie 10 minut udało mi się odnaleźć aż (lub tylko) 25 miast i wsi, w których jest ulica o tej nazwie. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że nie tylko w okolicznych miejscowościach jest ulica Sandomierska, ale także np nadmorskie miasta takie jak Gdańsk, Szczecin czy Gdynia mają w swoich strukturach administracyjnych "kawałek Sandomierza".

Ulic Sandomierskich w Polsce poszukiwałem zaledwie ok. 10 minut. Udało mi się zlokalizować ich 25, ale napewno to nie wszystko. Poniżej zamieszczam listę miejscowości, w których udało mi się znaleźć ulicę Sandomierską - jeśli znacie jeszcze inną miejscowość z taką ulicą a nie ma jej na liście, napiszcie - wspólnie stworzymy mapę Ulic Sandomierskich w Polsce.

Miasta, w których zlokalizowałem ulice Sandomierskie

Bydgoszcz

Bytom

Ćmielów

Dębica

Gdańsk

Gdynia

Kielce

Klimontów

Kraków

Leżajsk

Lębork

Mielec

Nisko

Opole

Osiek

Ostrowiec

Ożarów

Rudnik n. Sanem

Rzeszów

Stalowa Wola

Sulejówek

Szczecin

Tarnobrzeg

Ulanów

Warszawa

2 komentarze:

FAramka pisze...

A do tego jeszcze LUBLIN :) Nawet mieszkałam przy ulicy Sandomierskiej jakiś czas... :)

Anonimowy pisze...

Dwikozy to nie miasto Ale jest ulica Sandomierska