Najpopularniejsze wpisy

Licznik odwiedzin

DOŁĄCZ DO NAS


Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

niedziela, 20 listopada 2011

Sezon łyżwiarski w Sandomierzu czas zacząć?


W dniu dzisiejszym (20 listopada 2011) otrzymałem maila od jednego z sandomierskich miłośników łyżwiarstwa. Poprosił mnie o pomoc w ustaleniu terminu otwarcia sztucznego lodowiska na Orliku przy SP nr 1 w Sandomierzu. Prośbę skierował do mnie, bo jak twierdzi wielokrotne próby ustalenia czegokolwiek drogą oficjalną zawiodły. Spełniam zatem prośbę czytelnika i poniżej zamieszczam treść jego listu. Każdego kto wie coś w tym temacie proszę o kontakt.

Treść listu:
W imieniu sandomierskich miłośników łyżwiarstwa zwracam się do Pana z prośbą o pomoc w uzyskaniu informacji na temat lodowiska Biały Orlik przy SP1 w Sandomierzu.
Temperatura na dworze utrzymuje się w granicach 4 st. Celsjusza, co jest wystarczające aby lodowisko się nie roztopiło, ponieważ jest ono sztucznie chłodzone i może działać w temp. do 10 st. Celsjusza.
Sandomierskie władze nic nie wiedza na ten temat, SP1 też. Wraz z kolegami (miłośnikami łyżwiarstwa) wykonaliśmy wiele telefonów i za każdym razem otrzymywaliśmy informację, że musimy się skontaktować z kim innym lub że jest jeszcze za ciepło.
W kilku polskich miastach te lodowiska działają już od dwóch tygodni. Sandomierskie władze jak zwykle potrzebują dużo więcej czasu na obudzenie się.
Prosimy o pomoc w uzyskaniu informacji kiedy lodowisko zostanie otwarte i o próbę przyspieszenia tego procesu. 
podpisano  
reprezentant sandomierskich miłośników łyżwiarstwa
ps. mam nadzieję, że ten wspólnymi siłami (wszystkich czytelników strony) uda nam się coś więcej ustalić. Jeśli ktoś z Was coś wie prosimy o kontakt: komentarz poniżej lub mail na adres moje.sandomierskie@gmail.com

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

jak najszybciej! Chcemy jeździć! :)

Tommy pisze...

Może niech każdy wyśle zapytanie do UM i w ten sposób włodarze dostaną jasny sygnał, że sezon łyżwiarski czas zacząć ?
Ja już wysłałem :)

soema pisze...

Pisanie do UM nic nie da, wszystko zależy od pogody i temperatury.
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Temperatura jest odpowiednia, jest ponizej +10 st. Clesjusza, a to wystarczy żeby lodowisko sie nie rozpusciło.

PP pisze...

Ja tez wysłałem nie jedno zapytanie do UM i nie przyniosło to skutku, ale im wiecej osob wysle tym lepiej.

karol pisze...

Juz nieługo, już niegługo.

Wczoraj widziałem, że już rozkładają bandy;D