Najpopularniejsze wpisy

Licznik odwiedzin

DOŁĄCZ DO NAS


Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

niedziela, 27 marca 2011

Zostań współautorem bloga Moje Sandomierskie!

Niebawem minie rok od założenia bloga Moje Sandomierskie. Z każdym dniem strona coraz bardziej się rozwija, już niedługo przystąpimy do realizacji nowych projektów. Chcielibyśmy, aby Moje Sandomierskie stało się miejscem, w którym każdy kto ma coś do powiedzenia na temat Naszego regionu mógł publikować swoje teksty.

Jeśli masz zacięcie dziennikarskie, uważasz że Twoje teksty mogą być interesujące, skontaktuj się z Nami: moje.sandomierskie@gmail.com lub gg: 1912963. Poszukujemy ambitnych ludzi z lekkim piórem, którzy chcą uczestniczyć w interesującym projekcie jakim jest Moje Sandomierskie. NIE CZEKAJ, pokaż światu swoje teksty !!!

0 komentarze: