Najpopularniejsze wpisy

Archiwum

Licznik odwiedzin

DOŁĄCZ DO NAS


Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

czwartek, 20 października 2011

..."Fajny film dzisiaj widziałem"

Mam dość dziwne przyzwyczajenie polegające na tym, że co kilka dni przeszukuję najróżniejsze portale internetowe pod kątem hasła "Sandomierz". Tak też było w dniu dzisiejszym - słuchając na You Tube muzyki postanowiłem zobaczyć co kryje się pod moim ulubionym hasłem. Warto było, bo od tej chwili stałem się fanem filmu o tajemniczym tytule "Rzepka" :). Grupa Sandomierzan, w ramach warsztatów, podczas Festiwalu Filmów Niezwykłych, "opowiedziała" znany wszystkim wiersz J. Tuwima "Rzepka" angażując w to mieszkańców Sandomierza. Powstał jedyny w swoim rodzaju, blisko 6 minutowy kolaż (bez obaw to nie jest błąd ortograficzny, chodzi o kolaż - termin używany w sztuce).....a film możecie zobaczyć poniżej. ps. czyż Sandomierzanie nie są wyjątkowi?




0 komentarze: