Najpopularniejsze wpisy

Archiwum

Licznik odwiedzin

DOŁĄCZ DO NAS


Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

wtorek, 11 października 2011

...No to zaczynamy lekturę - mam już "Ziarno prawdy" Z.Miłoszewskiego


W dniu dzisiejszym stałem się szczęśliwym posiadaczem egzemplarza "Ziarna prawdy" Z.Miłoszewskiego. Jestem dopiero po lekturze kilkunastu stron, ale już teraz widzę, że będzie się działo. Cały czas dochodzą do mnie głosy, że w Sandomierzu panuje wielkie poruszenie przeplatane z oburzeniem związanym z publikacją tej książki, w której rzekomo Sandomierz został pokazany w maksymalnie złym świetle.


Nie chcę narazie zabierać stanowiska w tej sprawie, jedno wiem napewno - dobra książka to taka, która nie przejdzie bez echa, a wokół niej będą toczyły się debaty i dyskusje - "Ziarno prawdy" spełnia te warunki. Szum wokół niej bez wątpienia jest - pierwsze miejsca na listach bestsellerów gwarantowane.Takiej książki, która nieco wstrząśnie Sandomierzem i spowoduje, że będzie o czym dyskutować chyba potrzeba było. Ja jak tylko skończę czytać książkę, niezwłocznie napisze obszerną recenzję na łamach bloga.

ps. przypominam, że w Sandomierzu "Ziarno prawdy" można kupić w Księgarni Literackiej przy ul. Sokolnickiego 2, na Starym Mieście - warto dodać, że w tej kamienicy na "Górce Literackiej" na piętrze nad księgarnią powstawała przez kilka miesięcy ta książka. Także nie ma chyba lepszego miejsca na zakup "Ziarna prawdy" niż wspomniane wyżej miejsce. (książka rozchodzi się jak woda - każdy Sandomeirzanin chce ją przeczytać, że na własne oczy przekonać się o co tyle szumu wokół).

0 komentarze: